loading
top links

شامل
شامل اليوم أمس
الأخبار
الأخبار الصور الفيديو
كل الأقسام
كل الأقسام المرأة والمجتمع الطبخ والحلويات الجمال والأناقة ديكور وتصاميم منزلية طب وصحة الرحلات والصيد أخبار تقنية هواتف متحركة تطوير المواقع برامج الكمبيوتر لغات البرمجة تصميم وجرافيكس التصوير الفوتوغرافي ألعاب تجارة وتسوق السياحة والسفر شعر وأدب وثقافة إسلاميات الطقس سيارات ودراجات رياضة طرائف ومسابقات إقتصاد سياسة أخبار أخرى


مواضيع جديدة أكثر قراءة وسوم
اسهل طريقة لعمل الكيك الاسفنجى
19/08/2011 - منتدى فتكات
اسهل طريقة لعمل الكيك الاسفنجى اسهل طريقه لعمل كيك اسفنجى هاتى 6 بيضات 1.5 كوب دقيق كوب سكر او اقلحسب رغبتك0 فانيليا ملعقة بيكنج بودر كاكاو خام لو حبيتيها شيكولاتهملعقة واحده0 بمتهى السهوله هاقلكم السر فى صنعها ضرب مبرح يعنى بتضربى البيض مع الفانيليا بالمضرب الكهربائى لوقت كتير يعنى 7 او 8 دقايق مثلا ولو 10 ما يضرش لحد ما يبقى هش جدا وبعدها تضيفى السكر وتقللى سرعة المضرب وتضربى شويه لحد ما يبقى زى الكريم وبعدها تضيفى الدقيق والبيكنج بودر والكاكاو منخولين مع بعض وتقلبيها بالمضرب السلك بي يدويا عشان الهواء اللى دخل ما يخرجش بببطىء ومن الخارج للدخل لحد ما يمتزج الخليط بعدين تسخنى الفرن 15 دقيقه على الاقل وتدخيها على الرف العلوى على نار متوسطة لمدة 20 دقيقةقراءة كامل الموضوع


مواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل الثريد
21/02/2014 - منتديات برق
اسهل طريقة لعمل الثريد اسهل طريقة لعمل الثريد ماء خبز رقاق فخذ دياي بصل بزار ثوم مفروم عجينة طماطم بقدنوس مقطع بطاطس مسلوقة مقطعة طماطم طازجة ملح لومى عمانى فلفل ابيض طريقة التحضير اولا نضع الزيت على النار ونضيف عليهممواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل شيبس دوريتوس في المنزل
21/02/2014 - منتديات برق
اسهل طريقة لعمل شيبس دوريتوس في المنزل اسهل طريقة لعمل شيبس دوريتوس في المنزل يشتهر شيبس دوريتوس بالكثير من البلدان العربية ويلقى من الكثير من الأشخاص ولكن هل فكرتم في أن تحضروا شيبس دوريتوس لديكم في المنزل؟ إن كان جوابكممواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل شراب بالتريكو وبأبرتين بس
01/02/2014 - منتديات سيدتي
اسهل طريقة لعمل شراب بس دى اسهل طريقة لعمل شراب وكمان بأبرتين مش بأربعة وبالذات هاتبقى مفيدة بأبرتين انا الصراحة مش عارفة احط صور دلوقتى فايرايت من الكلام بس فى البداية بتعملى عدد غرز على حسب مقاسك انا عملت 36 عرزة وطلع كبيرمواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل مجدرة الأرز
01/02/2014 - منتديات سيدتي
اسهل طريقة لعمل مجدرة الأرز اسهل طريقة لعمل مجدرة الأرز كوب رز مصري كوب وربع كوب عدس أسود بصلة مقطعة مربعات 10 حبات ثوم مكعب ماجي ملعقة عصفر كبيرة ملعقة وربع ملعقة ملح صغيرة ملعقة ممسوحة كمون كبيرة بصلة مقلية شرائح حتى يصبحمواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل البسبوسة
08/06/2012 - منتدى فتكات
وحشتونى بصوا بقى يا بنات دى اسهل طريقة لعمل وعن تجربة جميلة جدا وسهلة جدا : نصف كيلو دقيق سميد -- 2 كوب زبادى -- 2كوب سكر -- كوب سمن ممكن كوب الا ربع علشان الدهون -- الطريقة : نضع السمن على السكر ونقلبهم جيدا ثم نضع الزبادى ونقلب ثممواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل تارت الجبنة
09/01/2012 - منتدى فتكات
اسهل طريقة لعمل تارت الجبنة مقادير 1 كوب دقيق 1/2 كوب زبده جامده مقطعه مربعات 1/4 كوب ميه ساقعه ذره ملح-ملعقه زعتر 300 جرام جبنه رومي مبشوره 1 كوب لبن 2 بيضه-فلفل اسود الطريقه في العجانه نحط الدقيق الذبده الملح و الزعتر تعجن لغايهمواضيع ذات صلة
طريقة عمل الكيك الاسفنجى
05/11/2011 - منتدى فتكات
هيحصل انهداش اسهل طريقه لعمل الكيك الاسفنجى لاولادك بابسط الامكانيات واسهل الطرقالمقادير1كوب سكر1كوب لبن1كوب زيت2كوب دقيق4بيضهفانيليه-بيكنج بودر-ذرة ملحالطريقهيمكنك استخدام الخلاط العادى فى عمل الكيك بدلا من المضربمواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل الشاى
16/09/2011 - منتدى فتكات
النهاردة يا فتوكاتى جبتلكم اسهل طريقة لعمل الشاى . . . . . . . . . . . . . . انزلى بس شوية كمان . . . . . . . . . . . اطلعى يا ماما اطلعى عايزة تتجوزى وانتى مبتعرفيش تعملى شاى على رأى المثل حيموتوا على الجواز وبيكرهو وقفة البوتاجازمواضيع ذات صلة
يا بنات يا بنات ادخلو اسهل طريقة لعمل الشاى
12/09/2011 - منتدى فتكات
بنات اسهل طريقة لعمل الشاى . . . . . . . . . . . . . . . علية العوض ومنه العوض نازلة تعرفى طريقة عمل الشاى وتقولوا نسبة العنوسة ذادت لية اطلعوا. اطلعو فصحتونامواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل البيض المقلى
02/09/2011 - منتدى فتكات
اسهل طريقة لعمل البيض المقلى انزلو معايا 7 7 7 7 7 7 7 7 77 777 دى طريقة سهلة جدا 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 77 7 7 77 7 7 7 7 7 ياخيبتكم مش عارفين البيض بيتعمل ازاى وانا اقول مفيش حد بيتجوز ليه ونسبة العنوسة فى ازدياد الله معكممواضيع ذات صلة
*بناءعلى طلب الفتوكات: اسهل طريقة لعمل الحمام المغربي ( حصري )*
09/08/2011 - منتدى فتكات
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ازيكم يا فتوكات قلبي؟بناء على طلب الفتوكات اللي طلبوا اسهل طريقة لعمل الحمام المغربي انا هكتب الموضوع ده و ان شاء الله يعجبكم :انا هديكم طريقة عمل الحمام المغربي العادي مش الخاصمواضيع ذات صلة
اسهل طريقة لعمل سلطة الكول سلوسلطة الكرنب بتاعة كنتاكى
09/08/2011 - منتدى فتكات
اسهل طريقة لعمل سلطة الكول سلوسلطة الكرنب بتاعة كنتاكى المقادير ٢ ملعقة مايونيز - ٤ ملاعق سكر ٢ملعقة زبادى- نصف ليمونة ٢ملعقة خل- فلفل اسود كرنب وجزر الطريقة نبشر الجزر نبشر الكرنب نضع الكرنب على الجزر نضع الزبادى مع الخلمواضيع ذات صلة
الان اسهل طريقة لعمل برنامج Whatsapp على iPad/ipad2/iPod
11/07/2011 - بوابة الإنترنت الرقمية ADSLGATE
   الان اسهل طريقة لعمل برنامج Whatsapp على iPad/ipad2/iPod بدون كمبيوتر ولا آيفون الطريقة: قم بعمل جيل بريك لجهازك حمل برنامج Whatsapp من الانستولس اخر اصدار حمل برنامج ifile من السيديا الان من برنامج السيديا اذهب الى الملف التاليمواضيع ذات صلة
عندك حلاو بقر وودك تسوين توفي عندي لك اسهل طريقة لعمل التوفي
04/07/2011 - منتديات عالم حواء
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هذي الصراحه اسهل طريقة لعمل التوفي جربتها وضبطت معي وهي من بنات افكاري واستحق عليها براءة اختراع نجي للمقادير المقادير حلاوة بقر يمكن 30 حبه حليب ابوقوس مكثف او اي حليب مكثف حق الشاهيمواضيع ذات صلة
هواتف نقالة
كمبيوتر وإتصالات
المرأة والمجتمع
منوعات
سفر ورحلات
رياضة
طب وصحة